Ännu en lista !!!


Nämn något som gjorde dig glad igår:
Mina goa vänner Lena & Konrad
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade läget på Facebook
Det sista du sa högt: Kom Puma
Det senaste någon sa till dig: Mia sa hej då
Vad har du druckit idag: Vatten & kaffe i massor
Vad var det senaste du åt: Nudlar
Vad var det senaste du köpte: Cigg
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun
Vad är det för väder hos dig nu: små duggar
Godaste glassmaken: vit magnum
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja
Sover du tungt: då jag lix sover jaa
Drömmer du mardrömmar: jaa
Trivs du med ditt jobb: Att jag gör
Favoritklädsel: Jeans och t-shirt
Favoritlåt just nu: Wire to wire - Razorlight
Vad ser du om du tittar till höger: Vince Neil i jätteram
Vad gör dig glad just nu: Ett mail ...
Vad ska du göra härnäst:
slöa i soffan med Puma
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: trött
Favoritgodis: lakris dom få ggr jag äter godis
Kläder just nu: jeans och linne
Sommarplaner:Se MÖTLEY CRÜE mlf 7 Augusti
Hur många kuddar sover du med: allt mella 2 & 6
Spelar du något instrument: nope
Morgon eller nattmänniska:
Natt
Vad är viktigast för dig: mina katter och att mina nära och kära har det bra!
Är du kittlig: som f-n
Snarkar du:Jaaa
Stjärntecken: Skorpion
Äckligaste insekten:spindlar
Längtar du mest efter just nu: Att LORDI ska komma hem såklart ....
Nämn något som gjorde dig glad igår:
Mina goa vänner Lena & Konrad

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov

Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade läget på Facebook

Det sista du sa högt: Kom Puma

Det senaste någon sa till dig: Mia sa hej då

Vad har du druckit idag: Vatten & kaffe i massor

Vad var det senaste du åt: Nudlar

Vad var det senaste du köpte: Cigg

Vad är det för färg på din ytterdörr: brun

Vad är det för väder hos dig nu: små duggar

Godaste glassmaken: vit magnum

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja

Sover du tungt: då jag lix sover jaa

Drömmer du mardrömmar: jaa

Trivs du med ditt jobb: Att jag gör

Favoritklädsel: Jeans och t-shirt

Favoritlåt just nu: Wire to wire - Razorlight

Vad ser du om du tittar till höger: Vince Neil i jätteram

Vad gör dig glad just nu: Ett mail på Fb ...

Vad ska du göra härnäst:
slöa i soffan med Puma

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: trött

Favoritgodis: lakris dom få ggr jag äter godis

Kläder just nu: jeans och linne

Sommarplaner:Se MÖTLEY CRÜE mlf 7 Augusti

Hur många kuddar sover du med: allt mella 2 & 6

Spelar du något instrument: nope

Morgon eller nattmänniska:
Natt


Vad är viktigast för dig: mina katter och att mina nära och kära har det bra!

Är du kittlig: som f-n

Snarkar du:Jaaa

Stjärntecken: Skorpion

Äckligaste insekten:spindlar

Längtar du mest efter just nu: Att LORDI ska komma hem såklart ....

Kommentarer
Postat av: Mia

Gillar att läsa listor, jag....

2010-07-11 @ 22:54:08
Postat av: Snejky

Ojoj, jag hoppas verkligen att missen kommer hem snart..

Fattar precis vad du går igenom..

Massa kramar

2010-07-12 @ 10:03:56
URL: http://snejkysmix.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0