Monday morning you sure look fine...

Började dagen med Hockey whhooho Sverige spöade finnarna med 3-0 !!!! Sen jobbet &
till middan träffade jag hjälpsamme favorit killen ...
Måste erkänna att när jag gick ner mot mors-fars för att käka middag kände jag mej lite som rödluvan ...bärandes på denna ???? Men det var det värt fick porterstek till middag mums !
Nu e jag hemma igen hos mina älskade småmissar..

Fleetwood Mac- Monday Morning

-But you know it's true
You only want me when I get over you....

Kommentarer
Postat av: Micke

Alltså, diggar verkligen dina katter! :))



Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kram!

2010-02-22 @ 19:37:21
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Lizaloop

Tack för hundvaktandet, hörde att det visst inte blev så länge igår ändå!!

Nu ska jag ner till Ullis och hjälpa till med fotobok, jag bara vandrar runt byn!

2010-02-23 @ 10:14:46
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0