Home sweet home...

Hemma och tbx i vardan såååå skönt att gå till jobbet !!!
& mina kära arbetkamrater !
I mitt kära Crue sovrum har jag nu mer tv oxå , dock ingen bild på det men men ...
Träffade Världens finaste Leonard idag oxå !!!
& Lovikka !!! Gene Simmons släng dej i väggen .....
Skottat fram min party och röklya!
Dagens video lååååång ifrån min musik smak men texten fan så bra,
e väll ett passande uttryck till denna låt !

Sara Löfgren - Åt helvete Försent

-Ska jag förbanna och gråta, eller skratta och förlåta mig själv för min dumhet
Spelar det nån roll, det är försent det är åt helvete försent!

Kommentarer
Postat av: sotarlena

Välkommen hem ska Du vara. Hoppas Du hade fina dagar i Sthlm. "Åt helvete för sent" fin låt, diggar. Ha det bra vännen.

2010-02-11 @ 21:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0