Friday night is alright....

Tack till mors fars som skjutsade hem mej efter jobbet & hjälpte mej hänga upp nya gardinstänger & gardiner, som jag köpt igår !
Jag blev så nöjd.....Shoppade mer igår oxå men denna gång till missarna bla dom här !
En kattmynta fisk och hjärtformade möss !!!
Fick hem första nummret av Sweden Rock Magazin som jag börjat prenumerera på idag, då fick man en CRASHDIET singen med nya låten GENERATON WILD + 2 låtar som dom inte kommer ge ut på cdn, ska lyssna på den sen skicka den till Morten the nr 1 Crashdiet fan !!!
Fick hem min fotobok som jag beställde för 0 kr idag oxå
Skänkte lite pengar till hjärt Lungfonden igår !
Ska bli kul att höra dom här live på Stockholm Rockout!

Steelheart - We all die young


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Japp jag har oxå skänkt pengar såklart!

Sånna gardiner ja ja, det är ju likadana som jag har i sovrummet, har röda och mörkblå! Så dom är snygga ;)

2010-02-28 @ 11:38:20
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0