En helvetes början.....

Kan man säga att det blev på min Stockholms resa, först var tåget 1,5 tim sent från Vindeln sen väll inne på min sittplats, hamnar jag brevid the kid from hell2 .....först var han högljud halva natten sen började han spela tv spel med ljud på.....och snäll som man är eller dum eller nått sa jag inget utan bet ihop och funderade ut massa sätt att dräpa ungen ljudlöst !!!!

Sen till slut kom jag fram till storstan 3 timmar sen, röksugen som en tok och kaffe var en livsnödvändighet...pust så fixade man det och satte mej på tunnelbanan, Zikkan kom och mötte mej och vi åkte hem och fikade allt var frid och fröjd tills jag kollade nätet VINCE NEIL satan har än en gång ställt in sin konsert, 3 ggr har jag haft biljett nu utan att han kommit....jaha så va den dan sabbad tänkte jag men de löste sej rätt ok efter ett snack med min vän Tommy i Danmark, som sa att Vince kommer bara ett annat datum pust igen....

Efter det hade jag Zikkan & Monkan en trevlig dag , jag laddade inför R.I.S festivalen med massa kaffe och trevligt sällskap!




Kommentarer
Postat av: Arnmagnhild

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-10-25 @ 10:48:14
URL: http://arnmagnhild.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0