29 December

Så har snart ett år gått igen, mycke roligt har det varit under 2010
, här en del bilder från Favorit dagarna....

Att jag fick se MÖTLEY CRÜE igen var ju givetvis toppen...

Sen min signerade poster jag fick med födelsedags hälsning från NIKKI SIXX....

Sen tycker jag det var toppen att jag han träffa min käre vän Tommy 2 ggr under 2010 !

Sen alla konserter och roliga resor och äventyr med
Morten & Crashdiet
konserter
5 st blev det 2010 med dom...



Som sagt ett lyckat konsert år, det var ju toppen att se OZZY igen oxå,
mycke nya saker till Crue samlandet har det blivit oxå blev blåst på en award,
men de e nästan glömt nu.....Vince bok kom äntligen ut & M.O.M cdn var bättre än väntat!!!

& en ny medlem i min familj oxå IPZZIE....

Jag blev gudmor till syrrans dotter Naima, som sagt över lag ett rätt bra år...
Massor av bra cds kom iår oxå dom 3 bästa enligt mej




Hoppas nu på ett ännu bättre 2011 planerna är....
Jan se TREAT & Crashdiet i Sundsvall
Feb åka till min kära kusin i Stockholm & träffa Tommy & Tine

Önskar er alla ett gott slut på detta år....


MÖTLEY CRÜE 1981 -2011


Kommentarer
Postat av: Rozanne

Hcss <3

2011-01-07 @ 03:54:16
URL: http://lakrrits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0