2 December


Det känns som att det är mörkt hela tiden nu & min förkylning och trötthet har kommit för att stanna !!!!
Längtar efter att få känna mej pigg igen .....


Jag tycker vi har en superfin gran utanför jobbet ...
även om nu inte alla tycker det !!!! Skulle vilja ha en sån här hemma ...

Farsan har gjort julfint utanför RVS oxå....

Lordi min lilla misse har fått för sej att vi inte ska några spikar eller nålar på väggarna i det här huset,
kan säga att vi inte alls e överens på den punkten men vi älskar alltid varandra !!!!

Puma lilla missen ,hon e nöjd bara hon får mat och kärlek !!!

Nääähhää nu är det dax att ta sej några piller & hostmedicin .....
sen soffan !!! om jag inte somnar ska jag se den här filmen ikväll...


I boken jag läser av KAT VON D finns underbara bilder på NIKKI SIXX...


Ps. Till dej som skrev att dom på Rockklassiker sa att VINCE NEIL
Åkte ut första vecka ...Vilka loosers dom är han fick sämst poäng första veckan,
men ingen åkte ut då och vecka 2 klarade han sej så...
nu går vi mot vecka 3 ....


Kommentarer
Postat av: Mia

Men vad fasen, nu får du bli frisk!!!

2010-12-02 @ 17:19:43
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Hej! Var ett tag sedan jag var här hos dig, men nu för tiden är det mest fotobloggen som tar min tid :) Ser dig posera med grabbarna.. så du har träffat dom. Du måste i sånna fall vara väldigt lycklig :) Nej, jag vet att du inte gillar dansband, du är ju en riktig rockertjej du. Min Kafferast har blivit en Musik & Fotoblogg, där jag försöker göra de som följer mig där tillfredställda på all slags musik.. alla kan inte gilla allt;) Jag gillar inte alls dansband heller, men som sagt.. Om du gick genom bloggen så är det olika stilar var vecka. Marianne Faithfulls CD har jag inte hört, men ska absolut söka på henne i You Tube.. ska bli spännande.



Om du vill kan du kolla in i veckorna och se vad jag utmanar med :)



Ha de gott/Pialotta

2010-12-02 @ 23:05:43
URL: http://kafferasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0