Home is where the heart is....

Äntligen har jag min Nikki Sixx bok hemma !

Måste bara bevisa jag såg solen idag, men det var långt ovan molnen !
värsta frullen man fick på planet, hur ska de här gå
nu e jag ju van att bli bortskämd med frukost !!!

Landar i Umeå och vips allt känns så bekant...Regn helvete....

Men låt det regna ikväll ska jag bara krama missarna !


Känns bra att ha kommit hem men va roligt jag haft ,
MÖTLEY var så sjukt bra konsert kommer leva länge på det här !!!

Tack Ullis & Håkan för allt , vi ses snart igen !

Kommentarer
Postat av: sotarlena

Såg ut som om man kunde gå på molnen. Läckert foto. Krama missarna från mej. Ha det så bra ;)

2010-08-09 @ 18:41:32
Postat av: - Alexandra!

Åh, boken där, om Nikki; lust att berätta lite om den? Typ om han varit med och skrivit den eller om det är någon annan som berättar om hans liv osv? :)

2010-08-10 @ 18:32:56
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0