Effektiv tisdag & crime night .....


Har städat , tvättat & varit på skogsprommis med missarna !
*********************************************************
*********************************************************
*********************************************************
*********************************************************
*********************************************************
Nu ska jag sätta mej och försöka hitta igen alla mina dokumentärer som försvann,
då min hårddisk själv dog ... Jag har ju en lite morbid hobby  ( Serie mördare !!!)
hade många dokmumentärer om det ...så om nån av er därute har de ? hör av er,
mest av allt vill jag hitta igen hela den här dokumentären...om en av dom mest skrämmande
mördarna någonsin.....

Kommentarer
Postat av: Mia

Hu så otäckt du tittar på...;-)) Härliga bilder på kissarna =)))

2010-08-24 @ 18:44:20
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0