Världen blev lite mindre grön idag ....

Träffade en sovande Naima & en vaken Leonard på lunchen !
Och syster Lizaloop , träffade jag hos moder, sen vad ser jag när jag kollar in Vk...
Ja en del e då överallt !!!
Igår dog en av mina stora idoler !
Peter Steele, passed away  (Wednesday, April 14) at the age of 48.
No official cause of death has yet been released,
but it is believed that Steele died of heart failure.
Följ denna länk för att se bilder från tidningen ovan , inget jag vill ha på min blogg men ...
Type O Negative har ett eget sound snygga videos och superbra låtar !jag såg dom live på Cirkus i Stockholm och det är då den enda konsert jag varit på där det snöat på scenen , enormt snygg show synd att ljudet inte var det bästa !
TYPE O NEGATIVE
har enligt min smak gjort en av världens top 10 plattor  ...
Skivan October Rust e enormt bra den med ...
R.I.P  PETER STEEL
Dagens video den bästa T.O.N låten nästa 11 min lång
och jag och mina systrar kan den utantill !

Black No. 1- Type O Negative


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Ja det är jobbigt det här med kändisskapet ;)

2010-04-15 @ 19:20:13
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: anna

vad söt hon är! ja håller med dig att vissa är överallt hahah...

2010-04-15 @ 19:36:16
URL: http://annaunga.blogg.se/
Postat av: CrimsonAnna

Mycket sorgligt detta med Peter Steele-c h tack för att du länkade till playgirl-bilderna

2010-04-17 @ 09:18:23
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Ulrika Persson

Har tappat din E-postadress.

2010-04-18 @ 11:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0