Min älskade häxa....

Idag är jag en vinnare ! Whhooho men varför samma dag som lönen
hade jag fått 200 kr förra veckan hade jag kännt mej RIK ! men jag
e super glad åt vinsten såklart !
Idag fick jag premiär åka hem från jobbet i farsans nya stolthet!
Snygg blåfärg tycker jag...
Nu ska jag laga mej middag , nää jag har inte handlat , fast jag fått lön !!!
Mor sponsrade med det här bli toppen ! Mina cash blåser jag i storstan !
Här en omgjord låttext (Eddie Meduzas " Evert")
men idag är den till min bästa vän
HÄXAN PÅ BERGET !
Häxan på berget !
Jag går på stigen som går till häxan
Å jag ska dit å ta mig en dramm
det klirrar muntert uti min väska när
jag i solen går stigen fram
Du gamle häxa, ja e på väg nu
De va ett tag sen vi såg varann
Men jag har med mig just det du gillar
Så vi kan festa allt vad vi kan
häxan på berget är den bästa kompisen jag har
Såna häxor finns det inte många kvar
Å om jag blir ledsen någon gång ibland
hjälper hon mig då så gott hon kan
Jag går på stigen som går till häxan
Å hjärtat sjunger en glädjesång
Jag får väl gå här i några timmar
Jag är väl framme ikväll nån gång
Det blir skönt att sitta ner å vila sig ett tag
När jag kommit fram till häxan blir allt jättebra
Jag går på stigen som går till häxan
Å hon ska få sig en riktig sup
Ja e på väg nu du gamle häxan
Snart ska vi festa i skogens djup
SOLO
Det blir skönt att sitta ner å vila sig ett tag
När jag kommit fram till häxan på berget blir allt jättebra
Jag går på stigen som går till häxan
Å jag ska dit å ta mig en dramm
Det klirrar muntert uti min väska
Där jag i solen går stigen fram
Där jag i solen går stigen fram
Häxan på berget !

Jag går på stigen som går till häxan
Å jag ska dit å ta mig en dramm
det klirrar muntert uti min väska när
jag i solen går stigen fram

Du gamle häxa, ja e på väg nu
De va ett tag sen vi såg varann
Men jag har med mig just det du gillar
Så vi kan festa allt vad vi kan

häxan på berget är den bästa kompisen jag har
Såna häxor finns det inte många kvar
Å om jag blir ledsen någon gång ibland
hjälper hon mig då så gott hon kan

Jag går på stigen som går till häxan
Å hjärtat sjunger en glädjesång
Jag får väl gå här i några timmar
Jag är väl framme ikväll nån gång

Det blir skönt att sitta ner å vila sig ett tag
När jag kommit fram till häxan blir allt jättebra

Jag går på stigen som går till häxan
Å hon ska få sig en riktig sup
Ja e på väg nu du gamle häxan
Snart ska vi festa i skogens djup

SOLO

Det blir skönt att sitta ner å vila sig ett tag
När jag kommit fram till häxan på berget blir allt jättebra

Jag går på stigen som går till häxan
Å jag ska dit å ta mig en dramm
Det klirrar muntert uti min väska
Där jag i solen går stigen fram
Där jag i solen går stigen fram

Nu ska jag tillbringa kvällen med Courtney Love
eller ja med att rocka Hole´s nya cd !
Älskar cdn men tycker det är så synd att hon inte tog med
den här låten en av mina favoriter !


Courtney Love " Car Crash"


Kommentarer
Postat av: Häxan på berget

TACK!!! :-D Ha ha ha ha...

2010-04-23 @ 19:26:46
Postat av: Anthonyamal

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-05-12 @ 09:52:02
URL: http://anthonyamal.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0