Baby bloggen eller va har hänt ???

Naima & Leonard

Mosters coola kille, hårdrocks t-shirt min keps & han älskar katter ,
ja jag har ju sagt att jag ska lära han allt jag kan & fort går det !!!

Mina små hjärtan då jo det e full fart på dom Lordis svans läker bra ,
Puma hjälper till att tvätta såret hon oxå ....


Mitt Mötley liv då ??? nja händer inte så mycket väntar hem paketen från USA
det senaste jag fick hem var SOLA lithogap men det var ingen ram till , så bild kommer
då jag hittat en sååå stor ram... och denna dvd fick jag hem nyss..


Nu e det inte så länge kvar tills STOCKHOLM ROCKOUT ska bli sååå roligt !
Längtar att se många av banden och att se Crashdiet igen !



CRASHDÏET - Generation Wild [OFFICIAL VIDEO]


Kommentarer
Postat av: Mia

Han ser rent lycklig ut, den lille rockaren! =)) Häftig kille minsann...

Å snacka om häftigt...foto med hjärtat är ju hur coolt som helst!

Skönt att höra att kissen blir bättre, lilla PUma då, så hjälpsam L

2010-04-08 @ 21:53:23
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0