Tisdag & Crime Night ....

Idag har jag shoppat , mat denna gång på konsum , säger aldrig mer ....dyrt & jag hade behövt karta och kompass för att hitta där....ja ja nu har jag då mat hemma !!!


Nu ska jag lägga mej i soffan och titta på crime night hela kvällen !!!

PUMA

LORDI

Gott med smör.....

Fick middag hos Mors-Fars idag fisk , både till lunch & middag !!!


Deras katt Simba!


Dagens video Skid Row med Seb , dax för en reunion tycker jag
skulle gärna se dom en 3:e gång !

Skid Row - Monkey Business


Kommentarer
Postat av: Gun

Vilken cool hårdrockstjej jag hamnade hos=)

Jättegulliga katter. Ha en skön kväll framför TV:n.

2009-09-29 @ 21:45:34
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: sotarlena

Så fina kattbilder. Känns ensamt ikväll...varit hundvakt 1 vecka...Tomt

2009-09-29 @ 22:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0