Omväxlande...

Väder har det varit idag , från blåst & spöregn till strålande sol , strömmavbrott osv...


 
Så vad gör man utan telefon och el ??? Syster lizaloop kom ner och drack kaffe sen har jag  städat köket & läst ut Marilyn Mansons bok " den långa vägen ut ur helvetet" - ja det var ju en intressant bok,
mest avis blev jag att han träffat Anton La Vey ....
Sen kom jag på att jag inte hämtat posten & nu har jag många tv kvällar & ny läsning att se framemot ....


Nu ska jag laga middag & ladda inför arbetsdag imorrn...

Då & nu bild !!!! hahahaha


Twisted Sister - I Am (I'm Me)


Kommentarer
Postat av: Mia

Hur har det gått med örat????

2009-09-09 @ 19:57:37
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Snejky

Gomorron...

Idag har ja sussat länge...Vaknade me betongkeps, ingen hit....

Du har alltid så fina foton. Själv tycker ja de e roligt att ta foto, men får inte lika fina foto som du..

Kanske ska ha en annan kamera, hahahaha

Ha de jättebäst.

Din vän för alltid..

Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0