Hemma igen...

Har haft en toppen minisemester, godmat trevlig sällskap & bara tagit det lungt ( jo jag kan de )!!! tack snälla för allt !
 Shoppat lite oxå ...
Hittade en så fin tidning ... & en cool vin flaska !


Men jag shoppade inte bara åt mej själv utan även till mina småmissar..

nya råttor med kattmynta i ....

så här ser shout ölen ut , har ju köpt theatre ölen oxå bild kommer !


MÖTLEY CRUE BEER No 2 SHOUT


Zelda

Nu ska jag kasta i en tvätt & börja nedräkningen tills på
LÖRDAG FEST HÄR FRÅN KL 17.....

Come one come all , bara slå en pling !
Pernis du kommer väll ???


Kommentarer
Postat av: sotarlena

Vilken frän vinflaska. Kul att Du är tillbaka, det blev så tomt utan Dej i bloggvärlden.

2009-09-04 @ 09:22:30
Postat av: maya

har åxå köpt en sådan där lutande vinare, innehållet var helt okej men flaskan är trevligare :-) kram på dig!

2009-09-04 @ 13:57:01
Postat av: Fredrik

Hejsan Annika!



Måste bara säga att du har en imponerande samling med världens bästa band och att jag ofta besöker din sida för att hålla mig uppdaterad!! Hur får man tag i så coola ölflaskor? Jag har sökt på nätet utan resultat, vill så gärna dricka motley brew!! /Fredrik

2009-09-07 @ 09:23:00
Postat av: L8

Hey, har bytt ställe nu...



Vad kostade shoutflaskan??



Ha det så bra!!

2009-09-08 @ 12:47:03
URL: http://bigyellowsun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0