Tokig tisdag



Fick hjälp i köket idag till middan..
 

Jag & mamma hade bestält nya gardiner men vi hade lyckats missförstå varandra
så tokigt blv den men dom här gardinerna blir nog bra bara dom får hänga till sej,
man fick inte styka dom ...hmmm morsan skulle beställa RÄTT gardiner åt mej så dom
kommer väll framöver !
 

Jag har beställt mej en ny dator oxå men får inte hem den förrns i
slutet av okt eller början av november !!!
Nu blir det Crime Night på tv ikväll om jjag inte fastnar på playray ???

Jag ska hälsa syrran från er alla som grattat till graviditeten,
hon e beäknad den 21 April !!!

Här mer om TOMMY LEE´S NYA CD med METODS OF MAYHEM ...
Brorsan Zikkan jag tycker du ska ladda hem låtarna & skapa nått , du kan ju få va me på cdn sen,
men de e klart får du va på scen me Tommy blir jag lite avis men fett stolt !


Kommentarer
Postat av: ronja

tack! :D keep on reading ;)

2009-10-06 @ 19:03:06
URL: http://rronjaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0