Snart Party helg !!!


Puma har haft ont i tassen men idag e den lite bättre med hjälp av medicin !

Jag e så nöjd med min nya soffa, fick bla ett fint nytt rummsbord till den av Lizaloop då jag fyllde år !
 
Blev lite mer plats i vardagsrummet nu !!!

Nu till MÖTLEY CRUE uppdateringarna i mitt liv ...
 
Beställt DR.FEELGOOD ölen nu oxå & nu verkar de som att jag får hem alla min öl whhooho som sagt dom är i Danmark än....

Beställde denna dvd igår ..


Har ni kollat in brorsans blogg ???? här finns den !!!
Han berättar om en del av våra taxiresor idag....



WASP- Crazy


Kommentarer
Postat av: sotarlena

otur Du har med kissarna, skadar sej lite då o då. Ha en bra halloween.Kram

2009-10-30 @ 20:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0