Tbx & frisk !

En vän var snäll & köpte jätte ramar åt mej på IKEA 70x100 så nu har jag ramat in en del av mina posters !!!
Blev så snyggt, här råkar ljusstaken blänka på Vince !!!
Lördag kvällen blev ju toppen trevlig , fick god middag hos L8
Sen blev de Buzz spelande & en helnatts spelande av Puzzle Quest !
Jag bara älskar min nya skärmsläckare !
Idag har jag jobbat igen känns toppen!!
bläää för att va hemma och vara sjuk !
Nu ska jag gå ut en sväng , och dricka kaffe & försöka vara social !!!
Senare i veckan ska jag börja se om Nip/Tuck har sett dom 3 första säsongerna men missat en del avsnitt men nu har jag säsong 1-4 på dvd !

Three Days Grace - Never too late (lyrics)


Kommentarer
Postat av: Mia

Jiiiiises vad snyggt det blev! Å skönt att höra att det gått bra att jobba L

2009-11-30 @ 19:07:45
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0