Skönt med vardag ibland oxå !!!

Idag på lunchen han jag träffa Världens finaste kille Leoanard !!


Shopping Annika har varit i farten igen, idag har jag köpt mej ett nytt
tangentbord och en cool mus som blinkar i olika färger !!
 

Måste bara visa en av Halloween bilderna till (blev massa bilder tagna) men
de här tycker jag var att gå ALL THE AWAY hahahaha
 

I mitt MÖTLEY CRUE liv så händer det lite saker oxå..
Tack vare tips från John (Tack vännen), har jag beställt den här..

På vinyl från Usa
sen köpte jag CRUEFEST
 dvdn usa versionen

Och jag har förbeställt en sjukt snygg Poster ska ramas in !!!!


Rykten sägen att VINCE NEIL´s nya solo cd kan kommai januari ...
Allt nytt som TOMMY LEE gör kan ni kolla in här ja tror de kommer bli kanon !
SIXX AM hoppas jag släpper sin nya cd snart deras första till hör mina top 10 !

I helgen så får jag mest troligt min nya dator , så om jag inte bloggar
i helgen beror det INTE på att jag e bakis,utan att allt som ska flyttas över tar tid !

Nu ska jag titta vidare på BONDE SÖKER FRU, inte min typ av program men

Heja JEANETTE !!!

Här en låt från CREED`s nya cd , jag gillar dom !


Good Fight - Creed ( Full Circle ) New Album 2009


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

ha ha ha den missade jag, vem var det??

2009-11-04 @ 20:58:56
Postat av: Mia

Fusk, nu är jag inte värst med tangetbord o mus längre... ;-)

2009-11-05 @ 17:15:21
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Robin

Tjena, måste få fråga vart du har bestallt den postern=

2010-01-06 @ 22:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0