Imorrn...

Får jag nog hem min IKEA hylla till sovrummet !!!

Nu e snart alla av dom skivor som ska sitta uppe på plats ....

Så kom då Greatest Hits 1:a versionen äntligen hem....
Tycker det bästa med den är att "Afraid" fick vara med...


Lika långt som Lordi sträcker ut tungan, skulle jag oxå vilja göra åt
det jag håller på med på jobbet just nu...Kollar koordinat, så tråkigt att det
e helt otroligt...Men jag är glad att få jobba och de finns bättre dagar !



Jaja snart är det helg hurra , nya hyllan...40 års fika hos Lars,
 sen julskylting på RVS...... Party......glögg.....


Kommentarer
Postat av: Mia

bara fint med andra ord...ja förutom koordinaterna då ,-)

2009-11-19 @ 21:13:02
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0