Kunde inte låta bli...

Nu har jag fixat 2 av dom 3 spegel dörrarns oxå.... jag skulle bara och vips e klockan halv 1 ...


Fastnade en stund i den vita byrån oxå full av gammla kort , teckningar brev ja en massa skumma saker & mina Kim Wilde fanclub tidningar från 84

hehe vilken frilla jag hade men grymmt snygg tröja, och NÄÄÄ L8 jag har inte kvar den men jag lovar att jag inte kastat den själv...


Jag och Lizaloop


Teckning från någon gång då jag tydligen varit glad !!!

Nu e det dax att  zzzzzzzzzzzzzzzz 



Roy Orbison "(All I Can Do Is) Dream You" LIVE

Kommentarer
Postat av: Jack Sparrow

Hmm,rätt så intressant utvecklingskurva ang din musiksmak,från Kim Wilde till Motley Crue. Hur kommer det vara om,säg,15 år? Från MC till Sven-Ingvars samlade hits? Ha det fint medan du funderar över den dystra profetian,.and rock on!

2009-05-04 @ 10:28:21
URL: http://thepirateway.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Ja jäklar, ser ju riktigt coolt ut, få komma och kolla nån dag!

Jobbar idag igen å imorgon fyller ju Nettan år och sen är det samh. möte!

2009-05-04 @ 10:36:31
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

jag skojade bara, jag menar att nettan fyller år på onsdag! ;)

2009-05-04 @ 11:15:17
Postat av: sotarlena

Va snyggt det blev med spegeldörrarna!!

2009-05-04 @ 11:40:24
Postat av: Mia

Jäklar, här buggar jag loss!!!! S

2009-05-04 @ 20:12:16
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0