Effektiv Måndag...

Måste ju bero på min utsökta middag igår, hahaha och näää jag hade ingen mjölk hemma , man tager vad man haver !


Jag har börjat måla om dörrarna i mitt party garage...
  
Blir nog ljust och fint , mörkret har jag ju i mitt sovrum !!!

Har varit ute med Frodo oxå han blev väldigt glad då jag kom ..
 

Nu medans färgen torkar ska jag lära mej använda SPOTIFY, fick en inbjudan idag av Christian på mjukvara.se  följ länken och kolla vad han skriver om det !

Tack snälla du och givetvis Tack Matmia som fixade de åt mej ...




Savin' Me - NickelBack

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

ja jag funderar oxå på att skaffa spotify, men man ska ju ha tid oxå att sätta sig ner och lära sig, lär dig du så kan du lära mig sen :)

Tack för frodopromenaden!!

2009-05-12 @ 08:42:03
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0