Helgen

I helgen har jag mest bara varit hemma med katterna, lilla Sixxan kom hem och hade ont i en tass...
hon hade sår på den och ville inte stödja på den , så hon har haft utegångsförbud i helgen , men imorrse när hon väckte mej stog hon på alla tassar så nu e hon ute i snön..Tack Putte för att du kom ner och hjälpte mej igår !


Jag har tagit fram lite påskpynt i helgen & slöat framför tvn..
 
zappade på tvn och hittade Hulk Hogan i sååå fin t-shirt


Nu e det dax för dagens 3 kopp kaffe..


Hoppas ni alla haft en bra helg !

Zikkan & Monkan visade mej den här videon den e bara sååå kul..

Roomservice med dom blir den 15 April kanal 5 klockan 20.00


Kiss shreds

Kommentarer
Postat av: sotarlena

Påskpynta gjorde jag för flera veckor sedan. Så man är lagom less på grejerna.

2009-03-29 @ 13:20:51
Postat av: Lizaloop

SJälv åker jag på jobbet igen snart!!

2009-03-29 @ 15:02:20
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, vad bra att Sixxan mår bättre! Jag sa ju att hon skulle göra det :-)

2009-03-29 @ 21:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0