Tisdag igen ....snart Helg !!!

Men fyyyy sånt tråk väder det är hela tiden... blir ju utspädd grogg till midsommar om de fortsätter så här !!!

Missarna mötte mej ute när jag kom hem idag och , jag han bara in kom lilla "slynan" hem oxå..


När jag kom till köket såg jag vilket party dom haft idag...
 

Blev att ta fram snabeldraken och sen kom ja på att jag skulle hämta in posten sen x-antal dagar det var en dålig ide fy va många räkningar + dom jag redan fått ... Jag som trodde jag skulle fått årets Mötley paket från fancluben , men NÄÄÄ
om några dar kommer iallfall korten ja beställt från dom bästa jag tog på konserten...

NIKKI SIXX  THE ONE AND ONLY !



Hittade den här artiken i Aftonbladet idag ..  HELT JÄVLA SJUKT  TYCKER JAG  !!!

Litauen förbjuder "gay-propaganda"

Vilnius. Litauens parlament godkände på tisdagen med stor majoritet en lag som förbjuder "främjande av homosexualitet".

Litauiska gayaktivister reagerade upprört och hoppas att presidenten stoppar lagen.

Lagen, som antogs med 67 röster mot 3 och 4 nedlagda, förbjuder offentlig spridning av uppgifter som anses skönmåla eller främja homosexualitet. Motiveringen är att "sådan information kan skada ungdomars mentala och fysiska hälsa, liksom deras intellektuella och moraliska utveckling", skriver AFP.

- Institutionaliserad homofobi ristas i sten, var den beska kommentaren från Vladimir Simonko, ordförande för Litauiska gayförbundet.

Lagen preciserar inte vad som avses med offentlig spridning, inte heller säger den vilka straffsatser som ska gälla för dem som bryter mot den.

Litauiska gayaktivister sade att de tänker uppmana presidenten att inte skriva under lagen, vilket måste ske för att den ska träda i kraft.

TT-AFP


Dagens Video Till Mia , TACK snälla du för god lunch och allt annat !!!

Diane Lane - Nowhere Fast

Kommentarer
Postat av: siri skywalker

självklart vill jag ha en tatuerad mötley brud som tärna!!! Utan tvekan ;)crue fest i USA låter underbart, håller tummarna för det då!



"blir ju utspädd grogg till midsommar om de fortsätter så här !!!" - klockren kommentar

2009-06-16 @ 21:28:56
URL: http://barbiespussy.blogg.se/
Postat av: Michael Johansson

Tjenare Tjejen..

Jag är också ett stort mötley crue fan... undra bara om du ville adda min msn eller så kanske vi kan meila .... [email protected]



Mvh Micke

2009-06-17 @ 03:04:46
Postat av: Pjoltas

Ja, fast nu blir det fint väder...jag har ju semester i en vecka!

Litauen har ju en gayflagga till att börja med..nötter är vad dom är som bestämmer nåt sånt!

=)

2009-06-17 @ 12:16:15
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0