SOL & HETTA....

De har gått mycket isvatten & kaffe  idag.... har suttit ute i solen och läst i boken Monster !
var nyss och köpte årets först glass , det var hur gott som helst....
Igår var jag och Conny på loppisen här i byn , jag fyndade lite..
men roligast av allt var att jag träffade en klasskompis från gymnasiet där !!!








Jag fick nattfrämmande inatt av Morgan som glömmt sina nycklar i stan..


Nu ska jag ta mej lite lätt middag och smörja in mej med kylbalsamet som snälle Peter var hit med !

   

Dagens video.........



Bon Jovi - Lay your hands on me

Kommentarer
Postat av: sotarlena

Årets 1:a nyckelpiga jag ser! Vilken vacker blomma den vit/rosa/gula Du fotat, vad heter den? Aldrig sett förut. Vacker var den i varje fall.

2009-06-28 @ 19:17:12
Postat av: Lizaloop

JÄKLAR vad du har bränt dig....

kommer du upp idag då?

2009-06-29 @ 10:26:10
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: siri skywalker

Vilka somriga bilder!!! Jag har haft det underbart. Helt underbart, tackar som frågar ;) Kram!

2009-06-29 @ 12:23:06
URL: http://barbiespussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0