Oxå var det 6 dar kvar till Crüe...

Hipp hipp hurra jag får jobba även denna vecka , shit va rik jag kommer bli ....eller ???


Då kanske de blir lite mer mat i soppan , men tur jag har underbara människor omkring mej , Lisa bjöd på lunch igår Mia på middag och mor på lunch idag ...då kan man leva på ekonomi soppa och kaffe ....

När jag kom hem idag var jag och hämtade igen min lilla "Byslyna"  Zelda var hos en snäll tant i byn , igår hade hon tydligen varit hos Putte & Nettan, va e de här tycker hon inte om mej längre .... hmmm


Nu e då sommar frillan fixad , få se om ja hinner fixa nått coolt innan Mötley *L*


Nä nu väntar Tv 4 Fakta tema brott hela kvällen ....



Sabaton - Talvisota (Winter War)

Kommentarer
Postat av: Mia

Nedräkningen fortskrider L Åh, vad spännande!

Du, den där byslynan får du kedja fast snart, säger bara: Utegångsförbud ;-)

2009-06-03 @ 04:56:58
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0