IMORRN MÖTLEY CRÜE

Nu laddar jag inför Norge åker till Vindeln i eftermiddag så nu blir det Blogg uppehåll tills jag ev kommer hem igen !


Ha de så bra nu allihopa , och håll tummarna för mej och alla flygningar osv hinner me Norge & Danmark
på dygnet jag e borta bara flyplatsen i Köpenhamn men ändå ....

Säger ett mega Grattis till Emlan som tar studenten imorrn !

Ni röstar väll idag ni som inte redan gjort de ja va jag röstar på kan ni ju gissa ?




Dagens video till min röst  i natten !
HARDCORE SUPERSTAR som e förband till Crue whhoooho
jäklar va kul de ska bli ...

 
Hardcore Superstar - Illegal Fun (NEW SONG!)

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Hoppas att allt går bra med resan, och att du får riktigt kul!! Kram

2009-06-07 @ 14:44:36
Postat av: Snejky

Tjenixen lilla kära vän..

Ja, gu va roligt för dig. Vet ju att du väntat så.

ROCKA nu loss riktigt ordentligt. Jag e allt lite avis på dig.

Ha de jättebäst

Massa varma kramisar

2009-06-07 @ 15:13:52
URL: http://snejkybloggar.blogspot.com/
Postat av: Pjoltas

Bra låt... Ha det fint i Norge!

=)

2009-06-07 @ 18:52:59
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0