5 dar kvar till CRÜE....

Idag har jag varit hos syster Challis , ringde henne och tiggde till mej lunch ! Träffade ju en av mina favorit killar för dagen oxå...

Lite nyvaken *L*
 
Tack Challis , får väll bjuda dej på mat sen när jag blir rik ....

Min Zelda var hemma idag då jag kom hem ....Toppen !


Min favorit kille nr 2 idag är min goda vän Tommy från Danmark , vi ska ses i Norge & idag messade han mej och sa att han fixat hotell till mej och jag skulle inte behöva betala nått !!!!!  Ååååå så snällt .... TACK !

Tommy och NIKKI SIXX

Nikki & Vince berättade om vad låtarna från Dr.Feelgood handlar om eftersom dom ska köra hela plattan på CRUEFEST 2 turnen´.... läs hela
här !

"Same Ol' Situation"

Vince Neil: "That's about chicks leaving you for chicks. It
happens. It definitely happens. It's worse than a chick leaving you for a
guy because there's nothing you can do about it."

Nikki Sixx: "That was about a girl leaving a guy for a girl.
The subject plagues men worldwide. I love it because when Elektra heard it
they were like, 'Oh, this is perfect for a single.' In a Mötley fashion, we
were like, 'Wonderful. We'll tell you later that it's about lesbians.' "


Motley Crue-Same Ol' Situation

Kommentarer
Postat av: Mia

Favoritkillarna, alla tre???? L

2009-06-03 @ 19:00:32
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0