4 dar kvar till CRÜE ...


Ja va ska man säga alla smyckar vi våra infarter olika .... Näää de e inte hos mej &
ja lovar de e inte hos Lisa , men dock i byn !!!


Challis hade då en fin bonad på väggen lite dåligt kort men ...


VILL DU LÖSA LIVETS SVÅRA GÅTA LÄR DEJ ÄLSKA LIDA OCH FÖRLÅTA !!!!

Idag kom då Zelda hem samtidigt som jag , efter nattens äventyr , ja hennes då inte mina *L*


Nu blir de Kaffe & gå igenom alla mina kom ihåg listor , var av en är tom förmodligen där allt jag glömt skulle stått !
  

4 dar kvar ............






Kommentarer
Postat av: sotarlena

Såå fina närbilder du tagit på alla missarna. Den där bonaden skulle jag vilja få mönster på! Går det??

2009-06-04 @ 19:10:08
Postat av: Mia

Jaså hennes stora nattäventyr?? Sicken liten slyna du har där... ;-))

2009-06-04 @ 19:18:32
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Angelica

sv: Tack ska du ha! Din blogg var också frän. Vad avis jag blir på dej att du ska se Mötley! :O

2009-06-05 @ 08:03:45
URL: http://cockblocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0