2 dar kvar till Crüe...

Och jag e sjukt peppad..... sitter här och laddar upp med spellistan i media player ...

Hoppas på att ha samma tur som i Globen då jag fick Nikki Sixx fimp , ja ni som var med vet ju hur LYCKLIG jag var ?
Eller hur L8 & Lisa ???? mfl

Jag har just pratat med en god vän jag inte träffat på många år så nu har jag lovat visa lite av mitt hem här på bloggen !
























Det var en del av mitt hem .....

Önskar er alla en Trevlig Lördag , nu ska jag gå ut och leta Zelda igen , tydligen hade det varit en varg i byn igår .....


MÖTLEY CRUE "TOO FAST FOR LOVE"

Kommentarer
Postat av: Snejky

Hejhej lilla kära vän.

Hoppas allt e gott. Fattar att du e lite i drömmarnas värld nu. Snart Rockar det loss.

Har för övrigt skaffat mig en helt ny blogg. Min gamla hade inte funktioner som jag ville ha.

Men hälsa gärna på mig där. Alltid lite kul att hänga me varandra i vardagen.

Ha en underbar dag

Varma många kramisar.

2009-06-06 @ 12:27:08
URL: http://snejkybloggar.blogspot.com/
Postat av: sotarlena

Heregud, ditt hem är ju värt en förmögenhet för någon Mötleyfantast!!

Du har fått problem med kisse som rantar byn runt, inge kul med varg och räv här runt knuten.

2009-06-06 @ 15:24:13
Postat av: Lizaloop

Du kan ju komma upp imorgon en sväng!

2009-06-06 @ 19:05:43
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Mia

Varg????? Jiiises, ta hem byslynan omedelbart!

2009-06-07 @ 12:24:10
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ditt hem.. WOW! Vilka Mötley-skatter :D



Verkar ha varit en riktigt grym spelning!

Och FUSK att du lyckades träffa dom!

Hoppas det blir lika bra för mig på Peace&Love spelningen..



Rock On!

2009-06-11 @ 11:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0