Snart vardag igen....

De blev en semester vecka & hurra jag ska få jobba igen till veckan ..


Igår var jag till Hjuken en sväng med syrran Challis  och Lars , insåg då jag kom hem att åskan tagit min hemtelefon, så de blev att köpa en väggfast lur på loppis 20 kr helt ok , men ja gillar inte att sitta fast och inte kunna gå ut och röka då man ska surra ...
hittade en kultbok oxå ..

idag har jag roat mej med att tvätta städa och lasta lite ved ...
  



småmissarna blev då glada att jag kom hem min lilla "slyna" Zelda har jag då inte träffat än....
TACK Putts & Nettan som skött om mina missar då jag var ute och svirade !

Snart lön igen dax att spana efter lite crue prylar, köpte den här boken ja för att de står om Tommy Lee i den, gillar INTE Pamela...


Dagens video för att Imperiet hör sommaren till...

Imperiet - I hennes sovrum (elektrisk version)


Kommentarer
Postat av: siri skywalker

Thanks honey!



Imperiet är ju underbara. thåström är min gud. ska se honom igen nu i augusti. längtar!! Är allt bra med dig?

2009-07-19 @ 15:39:42
URL: http://barbiespussy.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Nä man kan ju aldrig gissa var Zelda är...

Nu är vi hemma iallafall!!

2009-07-19 @ 20:54:52
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Metalnallen

Jag har precis recenserat Tommy Lee´s soloalbum, Nikki Sixx´s band Sixx: A.M. och ska snart ge mig på just Mötley Crüe´s senaste alster!

2009-07-25 @ 13:24:51
URL: http://metalnallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0