Hemma igen ...

Har haft en underbar semester , kul att ses igen Snejky krya på dej !


Kom till Lotta & Anders i lördags sen hamnade jag och Lotta på fest , & vad har vi nu lärt oss

jo dela inte en och en halv dunk vin på 2 ...... ja ja en rolig kväll blev de iallfall ...!





   


 
Lite slitna men glada ...







Tack Lotta & Anders för en kalas vecka på alla sätt och vis !




Miljoners TACK till MIA som såg till att jag kom iväg på semester tack underbara du för skjutsen och TREVLIGT sällskap !
dagens video till dej ...


MEAT LOAF -What About Love

Kommentarer
Postat av: Syster

Såg ju trevligt ut! Nu ska jag vinna en massa pengar på bilbingon, sitter och väntar på att den ska börja, imorgon ska vi utanför östersund på en mycket större bingo, där ska jag vinna mycket mer! Vi åker hem på söndag. Du kan gärna ta en promenad upp till våra missar och gosa med dom lite grann!

2009-07-17 @ 18:42:05
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Snejky

Hej lilla kära vän.

Det var sååå kul att få träffas.

Jättetrist bara att jag blev vrålförkyld, är ännu inte bra, men det går ju mot friskare tider...

Får ta igen detta nästa gång vi ses...

Janne hälsar...

Take Care

Massa kärlek till dig......

2009-07-17 @ 22:54:59
URL: http://snejky.nu
Postat av: siri skywalker

du ser ut att ha haft det trevligt!



Jo, haha jag funderar på om man kanske skulle ta å bli bisexuell iaf, då har man fler alternativ. tänk vad underbart att gilla både killar och tjejer. då kan man ju ragga på vemsomhelst, närsomhelst!!

barbiespussy gå pussyhunting ;)

2009-07-18 @ 13:48:22
URL: http://barbiespussy.blogg.se/
Postat av: Mia

Hallå, här kommer väl jag inspringande på lånad dator! Bäst att passa på, vet du L

Himmel så kul att du hade möjlighet att följa med neråt, det blev genast betydligt trevligare att köra då... :-))

Å Köttfärslimpan...mmmm...me like!!! ;-)

2009-07-19 @ 08:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0