HELG och de bara regnar...



Jag har en "NY" säng , nu blir de till att sova gott i MÖTLEY CRUE rummet ...


Jag är verkligen inte bra på stava men idag har jag insett att det e jag inte ensam om här ...
kolla här..




hahaha

Ja men lite hungrig kan man ju bli på jobbet oxå hade jag tålt kyckling så hade de här ev varit nått...


eller varför inte


Nu ska jag invänta mitt främmande och ladda inför att jobba imorrn !

ÖNSKAR ER ALLA EN TREVLIG HELG , SPECIELLT TILL DEJ SOFIA 
I UPPSALA  KUL ATT HÖRA IFRÅN DEJ !


PARADISE LOST - I AM NOTHING

AWARE OF SOME, AWARE OF NOTHING MORE,
I HAVE NO FAITH I CANNOT SETTLE SCORES,
YOU HOPE SOME DAY, I'LL MOVE OUT OF THE DARK,
YOUR WISHES FAIL 'CAUSE I AM NOTHING...

Kommentarer
Postat av: siri skywalker

Haha, hade inte pernillas dator krashat hade vi haft ännu fler, så det är lite trist! Vilket mysigt rum du har!!!



hoppas hegen blir bra, världens bästa norrlands flata!!!

2009-07-25 @ 12:29:30
URL: http://barbiespussy.blogg.se/
Postat av: sotarlena

Häftiga maträtter Ni bjuder på. Kan tänka mej att det blir någon "groda" då och då när man sitter och skriver hela dagar.

2009-07-25 @ 14:47:43
Postat av: Lennart

Ha ha, en berusad kyckling har jag aldrig sett!

2009-07-26 @ 13:55:16
Postat av: Sofia

Hihihi... Gillar ju dig å din blogg :-P



Stoooooor kram

2009-07-28 @ 20:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0