GRATTIS LEONARD 1 ÅR IDAG !!!!


1 år idag hipp hipp hurra


Stolt Moster & 1 åringen lite febrig ...


Mor-mor hjälper till med tårtan !


Putte & Nettan var där oxå ...


jag hade gjort ett fint paket !!!


Faster Doris var på ett strålande humör !


Lisa & Lisse i köket !


Mamma hjälper till me paket öppningen .


Stolt moster !

 
Mor-far och Leonard ....                               Men sluta fota mej !!!!

Nu har all min solbränna börjat släppa ...


Trevlig Helg Allihopa !

The Buzzcocks- Ever fallen in love

-I can't see much of a future
Unless we find out what's to blame
What a shame
And we won't be together much longer
Unless we realize that we are the same

Ever fallen in love with someone
Ever fallen in love
In love with someone
Ever fallen in love
In love with someone
You shouldn't've fallen in love with...................

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

amen seriöst ta bort den där bilden på mig och lisse

2009-07-03 @ 22:31:29
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: CrimsonAnna

Skickar ett Grattis till söta Leonard från storstan:D

2009-07-04 @ 07:47:55
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Snejky

Hej lilla vännen...

Jag stämmer in i grattis sjungandet. Jättefint namn tycker jag på lille killen..

Hoppas nu mitt inlägg kommer in idag, försökte några ggr i går, men lyckades inget vidare.

Imorron bitti reser vi ner till Gbg, jag riktigt läääängtar, ska bli så härligt att få krama om de mina....

Vi hörs på luren....Ha de bara så bäst du kan..

Varma kramar

2009-07-04 @ 13:46:04
URL: http://snejkybloggar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0