Tommy Lee på Cafe Opera

Men vad jag där nääää, fick höra talas om hans blixvisit igår eftermiddag.... SUCK !

Istället för Cafe Opera så tillbringade jag dagen och kvällen med  L8 och förråds städning mm, ja det var ju inte helt fel de heller !!!

Men Miljoners Tack Till Linnea som frågade om jag ville följa med  !!!


Jaja MÖTLEY CRUE kommer ju i sommar åååååååååå då e jag där !



Morgan har fixat L8´s frisyr..

Lucas kom förbi...

Ja vi har helt enkelt jobbat så säkringarna flygit, men de fixade L8 !

Mina stora missar ville verkligen följa med mej igår ....

Nu ska jag göra mej redå för en tripp till Vindeln ...

Önskar er alla en trevlig helg .
Alla ni som ska på Schlager festen nästa Helg det är för och efterfest hos mej !




Tommy Lee - Good Times

Kommentarer
Postat av: Lucas

Ja-a du på Cafe Opera var vi och "tittade" på Boy George Cyndi Lauper och "Babsan" på en och samma kväll.

Vilken bild på L8:as frisyr och snubben i hatt. hmmm.. Lycka till med fortsatt projekt storstädning ommöblering..

2009-01-23 @ 11:55:00
URL: http://lucas1962.blogg.se/
Postat av: MICKE

HEJ!

Vill bara säga att jag är väldigt impad av din samling!! Själv samlar jag på KISS. Önskar att jag också hade ett helt hus att pryda med alla prylar som ligger i skåp och lådor!

Såg Mötley i Stockholm på Theatre of pain turnén 1986!

Det var kanon!

Keep on rockin´!

/

Micke i Sundsvall

2009-01-24 @ 14:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0