Snart helg....

Jag har inte riktigt löst alla papper med A-kassan men hoppas på att allt ska lösa sej...
Sixxan får visa hur less jag e på skicka papper till dom..

Idag ska jag och L8 fortsätta vara duktiga.......& imorrn ska jag och Mamma ,hjälpa Challis och Lars att städa ur sitt hus,dom  flyttar ju till Vindeln nu, hur man nu kan göra de ?

Inatt blev det lite mer eldning oxå...(jo jag e smyg pyroman!!)


Småkatterna verkligen älskar vatten....


Om nu nån av er alla har en massa pengar som ligger och skräpar ? Så ge dom till mej så kan jag oxå få tatuera mej igen , och helst i L.A hos KAT VON D .....
Kolla in NIKKI SIXX nyaste tatuering sååååååååååå snygg...


hahahahahahaha kolla in den här videon..


Queer Duck the Movie: Linda Blair


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0