A-kassan grrrrrrrrrrrrr



Fick ett brev från A-kassan, vi behöver ett arbetsgivarintyg bla bla bla , Jag har ju skickat in för HELA perioden jag jobbat och anmälde mej arbetslös den 2 dec....

Vi har tidigare gjort en preliminär kontoll av om du uppfyller ett nytt arbetsvillkor för en ny period eller inte och då funnit att du inte gjorde de.

Men ÅHHHH jag har jobbat minst halv tid i ett halv år i sträck, irriterad som f-n ringer jag upp A-kassan , ett röstsvar säger -För att du ska få din ersättning i tid har vi minskat öppettiderna , vi har öppet mellan 9-11 !!!!

ja ja de blir ett samtal imorrn.


Kokade mej kaffe rökte 62 cigg nää inte riktigt men..

Tokstädade & avslutade med att elda lite mer...


Nu funderar jag vad jag ska köpa för möbler till mitt MÖTLEY CRUE rum, eller drömmer om ska jag väll säga lär ju inte få några pengar från A-kassan på ett tag ....








Det är ju rätt tomt ja förutom på väggarna då....

Det blir nog att lägga ut en filt i mitten på golvet !!!  Picknik någon ???

Kommentarer
Postat av: Mia

Du skulle sett Simon o Thomas, då hade du kanske fått nån idé L

Men å andra sidan har du ju en syster som gillar sånt där....inreda och fixa :-))

2009-01-26 @ 21:24:52
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

A-kassa, de finns ju en massa lediga jobb i vindeln nu!

http://platsbanken.arbetsformedlingen.se/Standard/SokViaArbetsort/SokresultatViaArbetsort.aspx?q=s(ld(199)l(24)k(2404))a(20)sp(65)sr(1)c(1E87C0B4)&ps=



Det som observatör verkar ju vara ett bra jobb!

2009-01-26 @ 21:33:08
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Snejky

Ojaaaaa, picknickar gärna me dig...Hihihi.

Härliga foton du har. Får ja länka din blogg från min?

Ja, sån skit me A-kassan, hoppas de ordnar sig.

Sköt om sig lilla tjejjen..

Massa kramisar...

2009-02-03 @ 17:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0