Vart e vantarna ?

Det är ett evigt bekymmer i mitt hus, mössan oxå för den delen ....lilla Lordi älskar att hoppa upp på hatt hyllan och sno mina saker , hittar dom på diverse ställen oftast i sängen....

Skoter hjälmen e dock kvar på hyllan än..


Idag har jag varit inne i Vindeln ...

¤  Betalat Mötley biljetten till Norge konserten (Tack Pappa) & Tack Tommy som fixade den !
¤  Lunchat hos mamma, Tack
¤  Äntligen fått hjälp med min onda rygg, tack snälla Bill
¤ Fått skjuts av Tore både dit och hem Tack snälla du...

Många snälla människor omkring mej :)

Nu ska jag bädda ner mej i soffan och se den här filmen ...


( AG90 jag försöker hinna förbi imorrn, annars ses vi till veckan ! )


Vince Neil - Desert Plains

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Nu är det bara att lära kissarna att åka skoter också då! ;-) Undras om det finns så små hjälmar? :-O

2009-02-18 @ 15:56:06
URL: http://icelady.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja de är tur att du har så snälla människor :)

Lisa var då snäll med mig idag och komme och lämnade av mat-plankor :) Så nu jäklar blire plankstek på lördag gjord enbart av mig :D haha



Ha en trevlig kväll :)

2009-02-18 @ 16:00:25
URL: http://tinytinagoes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kan jag berätta för dig att du lämnade både mössan och handskarna här i lördags ;)

2009-02-18 @ 22:18:55
Postat av: Lizaloop

här alltså ;)

2009-02-19 @ 14:13:44
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0