Panik

Någonting är fel på min hårddisk där jag har all musik .....Hjälp ....Måste hitta problemet snarast !



Jag möblerade om lite här hemma igår , ja i ett av rummen där jag har möbler...






Tycker det blev bättre, men nu måste jag fixa en längre tv kabel ...

Och fixa hårddisken ...I veckan såg jag avsnitt 6 av THE L WORD & läste nyss på hemsidan att denna avslutande säsong bara innehåller 8 avsnitt.....Shit va trist men nu hoppas jag att TRUE BLOOD eller Merlin kommer med säsong 2.



Ha en trevlig Fredag .

Tina kram till dej, nu ska ja blogga mer lovar  !



Sixx:AM Tomorrow

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det är jobbigt när hårddisken jävlas...hoppas du får till den...

2009-02-27 @ 11:45:31
URL: http://traskmorken.blogg.se/
Postat av: Borthy

Hejsan! Det var länge sedan. Av kommentaren du skrivit till Tina här ovan antrar jag att du liksom jag har kommit lite på avvägar från bloggeriet? Jag vill blogga som förr men på något sätt går tiden så jäkla snabbt! Jag vill hela tiden vara på blogg-banan igen men jag får i nu-läget inte till det.

Vad fin katten är där i trädet. Jag tog ett lika dant på våran för några år sedan. De är så smidiga och vackra!

Jag tycker möbleringen blev toppen! Ha en fin helg. Kram från en blogg-slö Borthy som ändå har viljan.

2009-02-27 @ 11:49:40
URL: http://borthy.blogg.se/
Postat av: Emlan

Heeej Annika!!

Jaaaa du får komma hit och hälsa på när du vill :D

festa loss och så :)

när är det i norge??

Puss och kram jag älskar dig!

2009-02-27 @ 14:31:21
URL: http://metrobloggen.se/eemlaan
Postat av: sotarlena

Ja det är inge roligt när man har problem med datorn. Den ska funka!!! Har precis fått göra en omstart på min för inget funka till sist. Nu är den "kry" igen. Peppar peppar....

2009-02-28 @ 15:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0