Det blir inget Borlänge för mej...

Jag följer med min vän Tommy  till Bergen och ser MÖTLEY CRUE där istället , en hel spelning ingen festival spelning !

Eftersom Crue inte gör mer än Peace& Love i sverige i sommar.

Här e minus 22 just nu, jag var ute en sväng och hälsade på Jonas & Linda , nu väntar tvätten mm
Katterna e rätt slöa idag och sköna stilar har dom oxå ..






Hurra ja ska se Mötley igen whhoohooo ...

Dagens video till min Dr.Phil tack för middan igår !

Motley Crue-San Diego, Home Sweet Home Feb. 2, '09

Kommentarer
Postat av: Vanja

Hej! Tack för att du svarade i inlägget, bara en fråga till (förlåt jag är lite jobbig!)

Hur vet du detta?

2009-02-17 @ 16:25:37
Postat av: Tina

Hah, jag känner mig lika slö som dina katter ser ut ;)

Nu ska jag äntligen gå hem från jobbet!



Ha en trevlig kväll :) Kraam

2009-02-17 @ 16:29:11
URL: http://tinytinagoes.blogg.se/
Postat av: Mia

-22 DÅ ja!!! Det var fan i mig -35 i morse när jag åkte till jobbet, och biljäkeln frös igen!! Jag var på vippen att stanna till hos dig för att lägga mig på elementet som kissen ligger på, bara för att värma mig...

Lyckost du, som åker till Norge....hur kul blir inte det på en skala????

2009-02-17 @ 16:44:10
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uja, va kallt du har de. Men här har vi oxå haft de lite kallt idag. De kändes i kinderna när jag promenerade hem från jobbet. Men friskt & skönt e de ju när man väl har kommit hem.

Gillar verkligen fotona på dina missar. Sååå härliga.

Ha de jättebäst min kära vän.

Massa varma kramisar från mig...

2009-02-17 @ 17:02:40
URL: http://www.netblogg.se/Snejky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0