15 December

Idag skulle min älskade Mor-Mor fyllt år , så jag tänder ett ljus för henne idag !
Varför sova ensam när man kan sova på varandra ?
Det blev vinter igen ....
Nu ska jag koka lite mer kaffe och invänta Frodo som ska vara med mej och missarna tills husses slutar jobbet inatt !
Va kul det ska bli med SONISPHERE FESTIVALEN 2010 många blir vi som ska dit..
Jag, tommy från danmark, John lsk crue fan, mötley Robert A, Tessan & Macce , Kicki & Mikael, Michael J crue fan..Zikkan & Monkan....
Förfest hit och förfest dit visst kan jag vara med men såklart e jag NYKTER då jag ser MÖTLEY CRUE !!!
Mötley Crüe. Världens mest omtalade rockband. Ingen närmare presentation är nödvändig eller överdriven. Ner på knä och se fram emot ”Shout A the Devil”, ”Kickstart My Heart” och ”Girls Girls Girls”.
Kolla in va Tommy Lee gör här...
Ha en bra dag mina vänner !!!

Kommentarer
Postat av: mia

Jaa, visst är det trist att inte jobba, men du jobbar väl torsdag och fredag nu i veckan?

Håller på att bli förkyld så jag hoppas det inte blir värre än det är just nu..

Kram vännen!

2009-12-15 @ 19:43:33
URL: http://detarvimotvarlden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0