Snart helg ...

Fast jag som varit ledig mån-ons ska ju inte klaga...


Idag har jag varit social hälsat på vänner & käkat lunch hos mor !

har oxå varit till frissan , nää inte klippt eller pentat mej men färgat bryn & fransar ( så smidigt ! )

& morron dagen verkar ju bli bra iallafall enligt mitt horoskop ( så nu tror jag på de !)

En av mina nya mattor, jag e så nöjd ...


Nu väntar jag och missarna på Mia, kaffet e nykokt , nu e de dax för en cigg...

Alla ni som inte sett TRUE BLOOD misa inte de på SVT kl. 22.00 ikväll !



Kelly Osbourne - Shut Up

Dont want to be polite.
Its messed up,
How you always think youre right.
Theres nothing you can say,
Thats gonna change the way I am.
Shut up!

Round and round,
But the conversation always ends where it began.
Round and round,
And I need a vacation......


Kommentarer
Postat av: Snejky

Har inte sett den serien, men den ska visst vara nåt i hästväg bra..

Ska kolla tänkte jag, om ja nu kommer ihåg..hahahaha

Önskar dig en finfin dag..

Varma kramar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0