På plats ...

Nu sitter skåpet på plats jag e sjukt nöjd med det..
Tack för hjälpen Mors-fars...

Och jag fick upp att skivor oxå favoriterna fick omringa skåpet !


Kom just ihåg att jag glömmt kolla posten och hurra jag hade fått hem Mask , så nu e kvällen räddad..
 

Träffade min käre granne idag , han har en fågelbur hängande på sin altan, och berättade att han fått slita lös lilla Lordi  från den, en dag .....hoppsan då , ja ja både  fågeln och  Lordi  lever då än !!!!
& vi e fortfarande goda grannar , även om han lite fint nämnde Grannfejden på tv 3 ehhhhh !!!


Nu blir det att koka nytt kaffe & vänta på att det ska bli kväll......


AG90 & Maria vi ses imorrn !

Dagens låt de bästa Pearl Jam gjort på länge , längtar tills cdn kommer !


PEARL JAM " The Fixer"

Kommentarer
Postat av: sotarlena

Vilket kanonväder det är om dagarna, sitter ute mest. Det vart snyggt med skåpet. Men det lät mindre bra med Lordi som försöker fånga fågeln i buren. Hoppas han aldrig lyckas och slutar med det där. Fint kort på honom. Ha en bra kväll. Vi ska grilla...Haha så ovanligt då.

2009-08-09 @ 15:33:33
Postat av: sotarlena

Nu har Vi kokat ca 10 liter blåbärssaft.Mums,mums.

2009-08-10 @ 00:15:16
Postat av: Lizaoop

hoppsan då vad Lordi kan, ser ut som ett överskåp som ska sitta ovanför en skänk!

Jobbar du i veckan oxå eller?

2009-08-10 @ 12:36:20
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Snejky

Mask e ju så bra........



Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0