Onsdag snart helg ...


Helg handlingen klar , till mej & missarna !


Puma

Idag har jag köpt en bok & dom dyraste ölen i hela mitt liv ...


Det är Mötley Crue öl hehehe , jag har inte löst frågan hur jag ska få hem lådan
från Danmark men , jag har en till på G , så de kanske lönar sej att åka och hämta
dom i höst ....har tyvär inga bilder på flaskorna än... de kommer *L*

 


Tack till "sotarlena" för fikat igår, helt i min stil , ja lovar komma och fika ofta hos er !!!

Kvällens video till  "nattskatans"  ........ !!!
 
Nirvana - Lithium

I'm so excited
I can't wait to meet you there
And I don't care
I'm so horny, that's okay
My will is good....


Kommentarer
Postat av: sotarlena

Kul Du gillade fikat i går. Men Du dom där Mötley Crueölen får Du inte dricka upp Dom måste ju stå som prydnad!!

2009-08-05 @ 19:31:31
Postat av: Mia

Hehehe....!!! L

2009-08-05 @ 20:42:43
Postat av: Lizaloop

Äh jag kommer och dricker upp ölen åt dig, du dricker ju ändå bara röblask nu för tiden!

2009-08-05 @ 21:17:07
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Lennart

Ska du och missarna dela på vinet, medan ni knaprar på kattmaten?

2009-08-06 @ 18:59:33
Postat av: Miranda O.

Oh, kan man köpa den ölen i Danmark? Jag bor ju där större delen av året. Var sjutton får man tag i den? Vill ha vill ha! =)



Grym blogg btw.. jag kikar alltid in här för att få mig min dagliga Mötley-dos =)

2009-08-07 @ 09:24:20
URL: http://mirandao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0