Vindeln idag ...

Åkte in en sväng till Vindeln , målarfärgen tog slut ....Men nu har jag fixat ny och jag tror de kommer bli grymmt coolt i mitt sovrum, nu ska de tapetseras och målas runt fönster men sen...

Jag har träffa Leonard idag...oj va han växer ..




Det var de som var roligt i Vindeln det är ju tråk väder ....regnar nonstop...


Puma hade tappat sitt halsband så nu har hon fått en nytt sommar fint...


Nu ska jag flumma vidare i ångorna av lack färgen här hemma ...

Dagens video Dia Psalma, synd att dom inte spelade den här för den e så bra !

L8 jag la ut texten ! hahahahaha........



Dia Psalma-Hundra Kilo Kärlek

En dag på stan då såg jag dig, du satt där på en pelare och log.
Du ville komma ner till mig, men du satt fast så den tanken dog.

Nu vill jag bara ha dig här, hundra kilo kärlek i min säng.
Jag vet att du är populär, och jag är bara en helt vanlig dräng.

Det borde alltid va natt, ser jag en stjärna blir jag kär.
Jag vill ha regnbågens skatt, undra om alla är så här, som jag har.
Jag är normal.

Bilden av dig lever än, med underkläder som har prislappen kvar.
Jag vill så gärna bli din vän, om ändå bara för en endaste dag.

Jag vill ha himmelen tänd, ser jag en stjärna blir jag kär.
Jag vill nog också va känd, undra om alla är så här, som jag har.
Jag är normal.

Om jag är smart, kan tänka klart.
Mitt liv med dig, blir underbart.

Det borde alltid va natt, ser jag en stjärna blir jag kär.
Jag vill ha regnbågens skatt, undra om alla är så här, som jag har.
Är jag normal ?


Kommentarer
Postat av: Vanja

Hejsan!



Det är nämligen såhär att jag och min kompis ska se Mötley Crüe live för första gången på KB hallen i Köpenhamn. Tänkte bara fråga ifall deras konserter har galna fans som slåss och så, ifall man måste köa länge osv? Tack ifall du kan svara!

2009-04-27 @ 17:20:06
URL: http://heartfailure.blogg.se/
Postat av: Mötley Annika

Hej Vanja !



Mötley har snälla fans så oroa dej inte för slagsmål, hur länge du (ni) måste köa beror på hur bra platser ni vill ha eller hur långt fram ni vill stå man ser ju nästan bättre längre bak där det inte e så mycket trängsel. Ha en trevlig 10 juni !

Annika

2009-04-27 @ 22:14:32
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: Vanja

Åh! Tack så mycket för svaret! Vi planerar att köa i några timmar då vi är ganska små. Vi vill stå långt fram för att kunna se någorlunda :) Men tack för svaret. Du får ha det så kul på Bergen med, Mötley rocks!

2009-04-28 @ 13:03:33
URL: http://heartfailure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0