Rock Weekend i Skellefteå

Gårdagens Rock Weekend !

Vilken toppen kväll , super god grill middag hos Tessan sen bar det i väg till Skellefteå !

Först ut var...

Renegade five -
Överaskande bra live , tror dom kommer få flera hits från nya skivan...Bästa låten var -Running in your veins (typ den jag hört mest oxå) ++++


Dead by April-
Avgrundsvrål är ju nått jag brukar gilla ...men jag hade aldrig hört dom innan och måste säga att mellan partierna var lite väl lugna. Falling behind & En ny låt var don bästa kommer inte ihåg vad den hette.++

H.E.A.T -
Det skriker 80-tal om både musiken och kläderna ,underhållande på scen ,vilken röst han har och trummisen e ju grymm,blir nog några hits för dom oxå i sommar !


Mustasch- Jävlar i min lilla låda så här ska svensk hårdrock låta ,hur bra konsert som helst ,lite töntigt mellan snack men allt e förlåtet !!!
bästa låtarna var Double Nature & I Hunt Alone som jag tycker e bästa låten dom gjort .++++


Dia Psalma-
Jag lovar det bor en liten skitförbannad uppkäftig  punkare i mej , för det här var helt underbart , många gammla klassiker , och tempo som heter duga på scen , dom öppnade med Kulisser från nya cdn den bästa låt dom gjort tycker jag näst bäst var Luft ,skulle gärna se dom igen .
+++++


Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Ja, det var en toppenkonsert rakt igenom! Både jag & Fredde var supernöjda! Klart se- & lyssningsvärd! :-D ROCK ON för att det snart blir Nordic Rock också! Yay!

2009-04-26 @ 15:31:41
URL: http://icelady.blogg.se/
Postat av: Mia

Annika har haft en härlig kväll, det kan jag läsa, men duuuu, vad skönt! Du var ju kanske liiiite anti ett tag.. L

2009-04-26 @ 19:04:27
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Jack Sparrow

Bra Svensk hårdrock är bristvara, Sverige är pop,idol och melodifestival landet som djävulen glömde,rockar lika fett som en rullator. Vad är grejen med Motley Crue bortsett från pensionärsvibbarna? Ha det.

2009-04-28 @ 18:50:39
URL: http://thepirateway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0