HJÄLP

Imorrse möttes jag av en hemsk syn ja lovar mitt hjärta stannade ...

Det var blod överallt och innan jag hittade lilla Sixxan phuuu så hemskt , det är såret på tassen som hon blöder ur , nu e hon omlindad och plaserad i sovrummet igen , ska försöka kolla på såret bättre sen det var lixom inte lätt att lagga bandage själv..


Här har de blåst så möblerna flyger omkring..April väder hela tiden !

I lördags var Stefan och Jesper här med mej och käka middag !
 

En snäll Putte kom och skjutsade in oss till Vindeln på party ...

Igår fyllde syrran Lizaloop år GRATTIS I EFTERSKOTT jag kommer ev upp och fikar idag !



Kommentarer
Postat av: sotarlena

USch, först trodde jag det var målarfärg!! SÅÅÅ mycket blod, jag förstår hjärtat var i halsgropen. Hoppas bandaget håller nu då.

Ja det har verkligen stormat i helgen.

2009-04-20 @ 11:33:30
Postat av: Anonym

Blåsväder nere i Söder också, kan jag säga L Stackars lilla kissen då, hoppas det läker nån gång!

2009-04-20 @ 16:30:22
Postat av: Snejky

Men gu, så hemskt. Fattade att du blev livrädd.

Får hoppas att han håller sig still nu så bandaget inte går upp. Men hur lätt e de?

Håller på & uppdaterar min sida, så gjorde ja nåt så alla Motley försvann. Men de kommer igen...

Ha de bäst lilla tjejjen..

Kramiz

2009-04-20 @ 18:28:34
URL: http://ladyzoega.bloggain.se
Postat av: Hera

Oj då!....Mitt hjärta hade nog stannat också!!!

2009-04-20 @ 21:06:37
URL: http://hera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0