ÄNTLIGEN har jag den ...

COURTNEY LOVE ´s nya cd


01. Pacific Coast Highway
02. For Once In Your Life
03. Letter To God
04. Stand Up Motherfucker
05. Loser Dust
06. Dirty Girls
07. Never Go Hungry Again
08. Nobody's Daughter
09. Happy Ending Story
10. Car Crash
11. Sunset Marquis


Måste ju säga att fodralet påminner om en av mina absoluta favorit skivor som kom 1979,


Men what ever det e coola kvinnor ....

Sixxan vilar ,tassen e fortfarande enormt stor men hon äter och dricker och jag hoppas få hem medicinen snart.

Jag ska lyssna på Courtney hela dan ...ja tills jag ska se ROOMSERVICE KL 20.00 med Zikkan Monkan !




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Den där Faithfull-skivan ser bekant ut ;-)

2009-04-15 @ 17:39:55
URL: http://prude.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0