Så var det Helg igen !!!

Och efter helgen har ALLA kineser åkt hem.....och äntligen går det att börja städa ut på riktigt !!!

Imorron ska jag på Leonards dop , han hade ju dock snyggaste kläderna på sej idag ...


Nu sitter jag hos syster Lizaloop har just fått middag :)  eventuellt ska hon hämta lilla Vince ikväll ! Det innebär att alla mina småmissar som var tingade har flyttat , så nu har jag lilla Lordi kvar om någon snäll katt vän vill ha en underbar liten misse annars blir det 4 katter i mitt hem !

Ikväll blir det att slöa framför tvn kan ju inte komma till kyrkan i viket skick som helst hahahaha

Trevlig Helg önskar jag er alla ... (Matmia jag ringer dej till veckan ! )

 
Volbeat - We

Kommentarer
Postat av: Alice

Gillar din blogg. o ääälskar Mötley Crüe <3 kolla in min Rockthe80ths.blogg.se

2008-10-03 @ 18:58:10
Postat av: Mia

Men gud vad han har växt, lille Leonard! En riktig fotomodell är han! Och vet hur han ska le på bästa sätt också, vilket charmtroll! L

Jag är ledig måndag o tisdag, sen är det fullt ös fram till och med lördag, bara så du vet...

2008-10-04 @ 06:53:17
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Men vilket härligt kort på Leonard! Snygga kläder har han dessutom ;-)

2008-10-04 @ 12:44:58
URL: http://prude.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0