Dålig på att blogga...

Jag vet att jag inte varit så duktig på bloggandet, på sista tiden...
Det beror först och främst på att jag e kamera lös...

Så här kommer en liten uppdatering av veckan ...

I måndags var jag och syrran Lizaloop äntligen och hälsade på Matmia , det var så trevligt (vi kommer snart igen !)

Tisdag så jobbade jag först dag , gick hem och vilade lite sen tbx på jobbet för natt tjänst, tog med mej syster Lizaloop ...och L8 höll oss sällskap på avstånd hela natten *L* ,ingen hit att vara ensam i ett hus alla säger det spökar i och dessutom e det 18.000 kvm
snodde bilderna från syrrans blogg pga att ja inte har nån egen kamera.



På onsdan var jag ledig , roade mej med att tömma och montera isär min vatten säng, tvätta lite hemma oxå...

Sen gick jag upp till L8 & Alexandra och käkade middag (Toppengott!)
Sen åkte L8 på möte, och jag läste godnatt sagor för Alexandra en bok om Kärlek och en om Döden !!!
(Pernilla du vet vika böcker det är...)
Sen kom en snäll Fredde hem från jobbet och skjutsade hem mej...

Idag har vi som vanligt sysslat med tvätten på jobbet , men nu börjar vi se en ljusning på de berget, har oxå börjat så smått med utstädningen, ja grovstädningen e ju gjord nu e det BARA hahahaha all utstädning kvar !

Nu ska jag ta mej en dusch sen rusa till brevlådan och kolla om säsong 6 av OZ äntligen kommit ???

Dagens video till min Dr.Phil ...
 
Vince Neil - You're Invited (But Your Friend Can't Come)

Kommentarer
Postat av: Mia

Varför nattjänst????

2008-10-16 @ 18:00:31
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Lennart

Tror aldrig jag har råkat ut för ett spöke. Skulle gärna vilja övernatta någonstans där det sägs spöka. Är nyfiken på vad som skulle hända.

2008-10-16 @ 18:07:32
URL: http://trannel.blogg.se/
Postat av: Christa

Vattensäng..!?

Nu skriker min kropp högt att jag genast ska åka och stjäla den.. Det är ngt som funkar bra med fibron.. Men vad gör man när inte guuuuben gillar vattensäng.

VIll man va piggare i kroppen och va Gubbfri??

Njäää... tror inte det..



Ha en fin helg..

Förresten, jag bodde i ett hus där det spökade förrut. Tack o lov var det snälla spöken när man lärt sig att inte bli skrämd av närvaron..



Kram på dig

2008-10-17 @ 11:43:38
URL: http://hissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0